Räknare

lördag 30 oktober 2010

Överflöd. . .

Vi lever i överflöd.... medans det finns människor som inte ens har tak över huvudet och ännu mindre har de vinterkläder på kroppen... Nu när vintern kommer.
Jag rensar, Säljer och Skänker..... klicka! Och se mina annonser.
Det jag inte säljer skänker jag till Loppan... en loppis som håller till vid Valbo kyrka... all vinst därifrån går direkt till behövande som kommer och söker pengar hos kyrkan. Jag tror att när man går till kyrkan för att söka pengar till mat eller kläder så har det gått långt. Tror inte att denna utveckling kommer vända utan jag tror mer på att det kommer bli värre och värre för de som redan har det som sämst i samhället... för med den politik som förs i Sverige så värnar vi ju inte längre om de svagaste.

Inga kommentarer: