Räknare

söndag 31 oktober 2010

Gris

Fy faan.... jag ser inte klok ut. Är helt uppsvälld från höger över läpp upp till under ögat.Jag påbörjade en rotfyllning av en tand för flera månader sen, sedan har det av olika skäl inte blivit klart. Jag var sjuk när jag hade återbesök och sen har tiden bara rullat iväg. Jag har heller inte känt av min tand MEN igår började det göra lite ont och mot kvällen igår var jag lite uppsvälld.... Nu när jag vaknade så kunde jag inte låta bli att skratta åt mig själv för jag ser inte klok ut. Jag har inte så ont men så här kan jag inte gå omkring. Vaknade för en stund sen och tänkte att jag måste ringa jourtandläkare, men upptäckte att det ju nu är vintertid, vilket innebär att jag måste vänta en och en halv timme tills telefontiden börjar. *morroar*
Vad ska vintertiden vara bra för?

//HalvGrisAnsikte ;)

Inga kommentarer: