Räknare

måndag 22 mars 2010

Jobbpanik !!

Shit Shit.... Jag behöver ett jobb NU ...
Eller iallafall i april Jag går ju ut skolan 30 april... och står utan inkomst ... Känns sådär... Kluvet.. skönt att vara klar i skolan men oskönt att inte ha en fast inkomst.
Jag har hela tiden tänkt... det löser sig... och det gör det kanske / säkert.. men det känns inte riktigt så just nu.

Annars så består mitt liv av: praktik, barn och deras skola, blodprov, sprutor, vila och nån enstaka gång socialt umgänge.

Happy life ;)
Nää jag ska inte klaga.. jag är TACKSAM faktiskt... Var på möte häromkvällen och då hittade jag tillbaka till tacksamheten. Det var ett tag sen.. livet går sin gilla gång, lätt att ta saker för givet.
Även om det känns tungrott ibland just nu, så har jag kommit så sjukt långt från där jag var för 7 år sedan.
Hade 7 år den 7e januari :) *stolt och nöjd*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på Sara du är bäst!! Vilken utveckling du har gjort på många plan under dessa sju år!! Jag är stolt över dig!!
Kram kram
//Din vän Malin (då och nu)

SaRa sa...

TACK Malin :)))

Anonym sa...

Stolt och Nöjd, Vad härligt att du kan känna att du är det,För vilken resa du gjort !!
Jag håller med Malin, är också STOLT över dig.
Men också otroligt TACKSAM att du finns. KRAM Mamma.

Tack för att du finns i mitt liv