Räknare

torsdag 4 mars 2010

HejHopp ;)

Oj... vad längesen jag skrev.... har inte känt något behov av att skriva av mig.

Men sen sist... så har jag jobbat, praktiserat, gått ART utbildning. Jag har spelat rollspel... kors i taket... det har varit min största skräck, sen jag fick veta att jag skulle gå ARTen. Det var till och med roligt.

Linn har fått linser... gissa om hon är superglad, hon har ju haft glasögon sen hon var 4 år.
Bägge tjejerna har börjat på boxning.
Såå jaaaa lite händer i vårat lilla liv iallafall.

Ikväll ska Linn på sitt första disco.... *hjälp* ;) mamman (jag) blir nervös... Men det blir nog bra... dom får skjuts både dit och hem.... mitt i natten. :)
Min lilla unge.. va stor hon blivit. :) Sluta väx tack !! ;)

I morron går jag på ett nytt pass på "Russin", ska bli kul det var nån vecka sen jag var där nu.

Önskar alla en härlig helg.....

Dagens tips: Gå emot rädslor !!

Inga kommentarer: