Räknare

fredag 1 mars 2013

tiden räcker inte till

Allt får inte plats just nu.

Jag jobbar ju som en tok för att i slutändan enbart kunna arbeta i mitt eget företag. Men just nu är jag tvungen att ha kvar mitt andra arbete för att klara mig ekonomiskt.

Jag får välja bort saker som annars är viktigt för mig, och det känns inte så bra men jag vet att det är en övergående period.

Om jag skulle rita upp livshjulet som består av 8 av de viktiga bitarna som livet behöver innehålla skulle hjulet halta extremt mycket, så igen får jag påminna mig om att detta inte är för alltid.

Jag väljer bort vänner och relationer, jag anstränger mig för att ha lite kvalitetstid med mina barn, träningen lyckas jag ibland klämma in men det är inte heller tillfredsställande.

Jag ska inte gnälla och klaga men jag behöver semester!

Trevlig helg alla lediga :)

Inga kommentarer: