Räknare

torsdag 3 januari 2013

Back to reality

Julen kom och gick
Nyår kom och gick
Förälskelsen kom och gick

Så nu kan man säga att allt är som vanligt igen, nytt år, vardag och jag är singel. Det är det jag är bäst på. Att vara i en relation och ha två jobb, uppfostra två tonåringar var inte lätt. 
Sen kanske jag inte kan skylla allt på att jag hade brist på tid men jag var iallafall inte beredd att offra något i mitt liv för att vara i en relation. Jag vet också vad jag vill ha i en man och allt jag önskade fanns inte visade det sig när den värsta förälskelsen lagt sig.
Sedan har jag ju oxå mina tillkortakommanden och det krävs en väldigt stabil och självsäker  man för att klara av detta tror jag... trallalalala.

3 kommentarer:

www.lindasahlberg.se sa...

Hej Sara!
Som den livsupptagna individ jag är så har jag inte kollat din sida förut. Däremot har jag tyckt att du skulle skriva då du har skit bra o KUL tankar.

Känner igen mig i ditt inlägg. Man har ju varit själv så länge att det ska till mycket glöd i brasan för att vara beredd att kompromissa. Den mannen återstår i det fria universumet. Vi har bara inte mötts än...

Vi hörs. God fortsättning!

Cirtap sa...

Hörru.

Tror du inte att det en dag faller sig helt naturligt att offra, kliva åt sidan och prioritera om? När mötet kommer och kraften bortom förälskelsen är större än...förälskelsen.

Jag tror man kan vara kär i förälskelsen också. Intensiteten, drömmen och mötet är själva kraften - inte så mycket vem det är man möter.

/patric

SaRa sa...

Jooo jag tror massor av saker när det gäller detta med relationer och kärlek.. :)
Tänker att det kommer visa sig ...