Räknare

onsdag 15 augusti 2012

Bara lite pladder

Känner för att skriva av mig lite. Vet inte om exakt vad än men det kanske kommer om jag låter fingrarna springa över tangenterna.

Har jobbat som en tok efter semestern och det känns i huvudet. Trött i skallen men tänker att det kommer vara värt det när jag ligger på en strand på Kreta om nån vecka. Vilket lyx först vara hemma på semestern och sedan jobba några veckor sen fara till varmare bredd grader.

Vi har flyttat - oj va rätt beslut det var även om det gick fort från beslut till handling. Det tog en månad från beslutet togs till allt var klart, packning, flyttning och städning. Hej hopp - Varför dra ut på det liksom ;)

Gillar att hösten är på antågande - mörka kvällar och tända ljus. Underbart!

Relationer - Herregud, va är det för fel på mig. Kan jag inte bara få vara enkel och "normal"? Nä det kan jag inte tydligen. Jag har ju träffat en man under flera månader - en helt fantastisk man på många sätt. Han har förgyllt mitt liv, utmanat mig både känslomässigt och intellektuellt. Vad mer kan man begära kan man undra. Tydligen krävs det mer för att mitt intresse inte ska svalna. För svalnade gjorde det - nästan från ena dagen till den andra.

Ja ja... det är som det är. Behöver jag en man?
Nä inte behöver, jag klarar mig utmärkt ensam men jag kanske vill....
Eller så vill jag inte?




Inga kommentarer: