Räknare

måndag 25 juli 2011

Semestergnäll....

Det är nu jag ska skriva om hur mycket jag njuter och myser på min härliga semester. Är föressten så trött på alla som myser hit och dit hela tiden.. var och varannan status på facebook innehåller "myser" eller "mys".  Kul för dom, men jag tror inte på dom. Självklart Vet jag att man kan och vill mysa och ha det mysigt. Men hallå.... "myser med mitt kaffe" klockan 05,00 på morgon, det måste ju vara ljug.

Jaja.. åter till mina härliga och lediga dagar ;) Tror jag tycker att semester är överskattat... nu har jag varit ledig en vecka. Rastlös är jag men jag gör inget, har liksom inte något jag måste göra, inga eldar att släcka inget kaos att bringa ordning i.
Vad ska jag då göra?? Ta hand om barnen.. Jaa om dom vore hemma så ... ((Jag är inte bitter)) men jag har ju ganska stora barn med behov av sin egen tid och sina egna kompisar.
Jag vill vara på en strand... njuta av solen och sedan plåga mig ner som en kärring i iskallt vatten. Men det regnar ju var tredje timme. Det är nu jag ska träna på att "gilla läget" *haha*

Man kan inte vara på topp HelaTidenVarjeDag ;)

På onsdag ska solen skina... då blir det bad och på söndag lyfter flyget till Grekland..
Då jävlar ska de mysas och njutas ;O)

Hur jag än vrider och vänder så tror jag att min semester var nödvändig, även jag behöver vila.

Inga kommentarer: